PAMPERS UNICEF

PR kampaň pre Pampers Unicef s cieľom vyzbierať prostriedky na nákup vakcín proti tetanu pre deti v Afrike. Zlatica Puškárová sa stala ambasádorom charitatívnej kampane „Ukážme, že máme srdce“. Kampaň bola zameraná na pomoc deťom v Afrike, prostredníctvom život zachraňujúcich vakcín. Pri kúpe každého jedného balenia plienok Pampers v sieti predajní COOP Jednota na celom Slovensku poputovali do Afriky dve vakcíny, ktoré pomohli zachrániť mnohé životy. Iniciátorom kampane bola značka Pampers, ktorá sa spolu s COOP Jednota Slovensko rozhodla nákup vakcín prefinancovať. V rámci charitatívnej kampane Pampers v spolupráci s UNICEF „Ukážme, že máme srdce“ pomohli Slováci vyzbierať prostriedky na nákup 117 404 vakcín proti novorodeneckému tetanu pre deti v chudobných krajinách. Ambasádorka projektu Zlatica Puškárová navštívila sídlo organizácie UNICEF na Slovensku a odovzdala jej riaditeľovi Miroslavovi Kaňovi symbolický kufrík na prenos vakcín. UNICEF všetky tieto vakcíny doručil ohrozeným deťom a ich mamám do krajín Afriky, v ktorých sa podieľa na život zachraňujúcich očkovacích programoch. Slováci sa mohli do tejto iniciatívy zapojiť dvomi spôsobmi – kúpou plienok pre svoje deti alebo podporou šírenia osvety na Facebooku.